st-pti: kompetencje cyfrowe a umiejętności

Subject: RE: [st-pti] kompetencje cyfrowe a umiejętności
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 3 Feb 2016 14:30:39 +0000

Skutecznie walczyć "w powietrzu" się nie da. Proponuję zawsze w takich
przypadkach systematyzację pojęć. Jeśli zabieram się za pisanie tekstu o
cyfryzacji, zawsze na początek warto sobie opracować słowniczek wyrazów
znaczeniowo podobnych do tego słówka. I używać ich potem wszystkich w
tekście z jednakową częstotliwością. Spróbujmy wyliczyć ile mamy wyrazów
bliskoznacznych do "cyfrowy":

elektroniczny,
e-cośtamcośtam,
binarny,
informatyczny,
komputerowy,
digitalny,
zerojedynkowy,
komputacyjny,
inteligentny,
programowalny.

Tylko dziesięć. Ale na początek to już coś.