st-pti: RE: [klio] [st-pti] RE: Informatyka dla wszystkich

Subject: RE: [klio] [st-pti] RE: Informatyka dla wszystkich
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 4 Aug 2015 11:24:13 +0100

Patrząc na rzecz etymologicznie, to właśnie "myślenie komputacyjne" zawęża
kwestię do zagadnień informatycznych.

Z tego co pamiętam to w swoim czasie wiele podręczników wstępu do
informatyki zaczynało się od przepisów na pieczenie ciasta. To miało
przekonać, że algorytmy to nie tylko informatyka.

chyba nic się pod tym względem nie zmieniło?

</ad>