st-pti: startup, startupowiec, startapowiec

Subject: RE: [st-pti] startup, startupowiec, startapowiec
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 15 Jun 2016 19:55:04 +0100

Nie wszystkie odsyłacze zdołałem już prześledzić, ale HBR stawia pytania
ciekawie.

Co więcej dzisiaj natrafiłem na doniesienie o konferencji w Krakowie również
o startupach

http://gosc.pl/doc/3235580.Morawiecki-Prawie-3-mld-zl-dla-startupow

Takie pieniądze to na pewno utrwalą podejście, że startup to przedsiębiorca.
Niezależnie od dylematów ontologicznych i terminologicznych.