st-pti: Re: kompetencje cyfrowe a umiejętności

Subject: Re: [st-pti] kompetencje cyfrowe aumiejętności
From: Maciej M ####@####.####
Date: 3 Feb 2016 10:53:55 +0000

Cyfryzacji nie wymyślili informatycy,
to dzieło polityków, decydentów, socjologów
i podobnych specjalistów, i przychodzi z tym żyć
i czasem tłumaczyć się z tego.

W edukacji, w kształceniu, przyjmuje podejście,
w którym nie definiuję pojęć,
a staram się tłumaczyć/wypracować, co za nimi stoi,
jakie jest ich znaczenie.

A nazwa? - coś z Szekspira:
Czy róża pachniałaby słodziej,
gdyby nazywała się inaczej?