st-pti: FW: [klio] Informatyka dla wszystkich

Subject: RE: [klio] Informatyka dla wszystkich
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 1 Aug 2015 10:43:29 +0100

Przyznam, że potrzeba takiego rozróżnienia rzeczywiście istnieje.

Niektórzy używają do tego bardziej polskich określeń: algorytmizacja sprytna
/kontra/ algorytmizacja siłowa.

Jednak określenie "myślenie komputacyjne" sugeruje iż chodzi wyłącznie o
matematykę podporządkowaną komputerom: komputery jako inspiracja do myślenia
(algorytmicznego? matematycznego?). Czy rzeczywiście o to ma chodzić?

</ady>

ps: mam nadzieję że zapisanie Pana na listę terminologiczną już się
skutecznie dokonało.