st-pti: FW: [PTI-L] Duże Litery ---- RE: [PTI-ANKA] [PTI-L] Re: [PTI-L] Re: [PTI-L] Re: [PTI-L] RE: [PTI-L] Re: RE: Pożegnanie

Subject: FW: [PTI-L] Duże Litery ---- RE: [PTI-ANKA] [PTI-L] Re: [PTI-L] Re: [PTI-L] Re: [PTI-L] RE: [PTI-L] Re: RE: Pożegnanie
From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 13 Mar 2014 12:48:42 +0000
Bardzo mnie interesuje ten wątek małych i dużych liter. Napisałeś Grzesiu z
kwantyfikatorem ogólnym, że "hołyński" nie respektuje dużych liter. Ale z
korespondencji przytoczonej przez Ciebie wynika, że lekceważy kapitaliki
tylko w zaimkach.

Byłbym wdzięczny, gdybyś przeprosił go za nadinterpretację. Jeśli tego nie
zrobisz to będę zmuszony suponować, że działasz emocjonalnie i nieco
nierówno.

Bo na przykład nie reagujesz i nie punktujesz autora następującego, dość
oficjalnego tekstu.

"Przepraszam p[.]  za niestosowne i obraźliwe określenia, których użyłem
wobec niej na liście dyskusyjnej"

który słowo "Panią" zamienił na "p" a dodatkowo napisał o "niej" a nie o
"Niej". Nb widziałem również wersję zbliżonych przeprosin z "obywatelką" -
też z małej litery.

Wątki które się wywołało, trzeba doprowadzić do wyraźnych  konkluzji. Więc
"Twój Ruch" (że tak powiem).

pozdrawiam, ad

ps: przepraszam innych K&K, że podnoszę ten pozornie mało istotny szczegół.
Jednak dla mnie rola kulturotwórcza mediów społecznościowych (w tym list
dyskusyjnych elit), wydaje się nie do przecenienia.

  _____