st-pti: Re: Słownik (było: Nowe życie dla Sekcji ...)

Subject: Re: [st-pti] Słownik (było: Nowe życie dla Sekcji ...)
From: "ady.dlapt" ####@####.####
Date: 26 Apr 2024 13:57:19 +0100

Mnie się kiedyś wydawało, że w dzisiejszych czasach to trzeba by zacząć od
budowy korpusu ok 5000 słów branżowych , a potem to rozwijać i prowadzić
analizy przyrostowe. Zacząłem rozmawiać z twórcami projektu SłowoSieci.
Ucieszyli się z tego pomysłu, ale nigdy do kooperacji nie doszło. Jeśli
miałbyś. Adrian sposób na to jak uruchomić generator korpusu na potrzeby
Słownika, to bardzo się ucieszę// ady

pt., 26 kwi 2024, 07:57 użytkownik Adrian Kapczyński ####@####.####