st-pti: Re: Słownik (było: Nowe życie dla Sekcji ...)

Subject: Re: [st-pti] Słownik (było: Nowe życie dla Sekcji ...)
From: Zygmunt Ryznar ####@####.####
Date: 26 Apr 2024 16:07:25 +0100

Kiedyś - przez ponad 2 lata - brałem udział w pracach *IEEE P2731 Working
Group zajmującej się terminologią w zakresie BCI (Brain Computer Interface)*.
Głównym trybem pracy były comiesięczne spotkania  zespołowe online,
poświęcone dyskusji i zatwierdzaniu częściowych wyników opracowanych przez
poszczególnych członków z kilkunastu państw swiata  w swoich siedzibach (z
podglądem dostępnym dla członków grupy roboczej).  Wyniki-ustalenia każdego
posiedzenia były formalnie protokołowane. Członkami zespolu byli naukowcy
głównie w randze profesorów w tym kilku renomowanych uczelni  (np. Harvard
Univ.). Moze to jest jakaś "podpowiedź" dla sekcji terminologicznej?
Pozdrawiam
Z.Ryznar