st-pti: Po kolei, osobno kazdy dokument - 10471

Subject: Re: [st-pti] Po kolei, osobno kazdy dokument - 10471
From: Maciej M. ####@####.####
Date: 25 Apr 2024 15:38:17 +0100

Szanowni Państwo,

Dostaję kolejny, samodzielny mail dot kwestii terminologicznych.
Maile to nie jest dobry kanał komunikacyjny w takich sprawach, które
powinny mieć wątki, historię, komentarze, wersje itd.
Jaki będzie wynik tak nieuporządkowanej dyskusji? Powinien być jeszcze
lider takiej dyskusji, poszczególnych jej wątków, który doprowadzi temat do
końca z ostateczna konkluzją.

W wielu kwestiach interesuje mnie terminologia, głównie w obszarze
edukacji, dydaktyki, nauczania, ale chciałbym móc łatwo ominąć taki wątek,
jak w tym mailu dot medycyny. Teraz nie mam szans.

Pozdrawiam, Maciej

--

http://mmsyslo.pl/
Wiki: https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Marek_Sysło