st-pti: Nowe życie dla Sekcji Terminologicznej PTI

Subject: Re: [st-pti] Nowe życie dla Sekcji Terminologicznej PTI
From: "ady.dlapt" ####@####.####
Date: 23 Apr 2024 22:13:07 +0100

 No to jak nie bedzie do jutra, godzina 12:00, głosów sprzeciwu, to napiszę
do PKNu że ST PTI jest chętne do nawiązania współpracy w tym względzie.

[ad] - OK

Zapewne konieczne by było wskazanie "reprezentanta ST PTI do PKN", osoby
która "odbierze zadanie" tłumaczenia, roześle do ST PTI, rozpęta dyskusję,
zbierze rezultaty dyskusji, i odeśle rezultat tejże do PKNu.

Mogę to być ja :)
[ad] niech tak będzie, ponieważ nie mamy na razie żadnych umów potraktujmy
to co robimy jako pilotaż i test na rezonans

Być może byłoby to połączone z delegowaniem reprezentanta do konkretynch KT
(np. informatyki w ochronie zdrowia; języków programownaia; i paru innych -
co nie znaczy że musiałoby być więcej osób niż jedna), a może współpraca na
"wyższym" poziomie - nie wiem, nie rozmawiałem z PKN na ten temat.
[ad] - nie wiem, zobaczymy jaka bedzie "wola społeczna"

Wiem że jest (było) ciało o nazwie Zespoł Terminologii Informatycznej Rady
Języka Polskiego, być może ST PTI powinno podjąć współpracę z nim (albo stać
się "członkiem zbiorowym" tegoż zespołu).

[ad] Co najmniej kilka osób z tej listy, w tym niżej podpisany, byli lub są
uczestnikami ZTI RJP; ponieważ każdy post tej listy jest publicznie
odczytywalny na całym świecie (rozmyślnie), pozwolę sobie na razie
zakończyć na tym stwierdzeniu.

Andrzej Dyżewski,
przewodniczący ST PTI