st-pti: Re: whitelistować - blacklistować

Subject: RE: [st-pti] whitelistować - blacklistować
From: Dorożyński ####@####.####
Date: 3 Apr 2018 12:48:14 +0100

/
/
| Z całą pewnością nie! Czasownik odnosi się do czynności umieszczania na liście,
| a nie czynności akceptowania/odrzucania, która może być następstwem obecności
| na {białej|czarnej} liście, ale nie tylko tego.

Faktycznie, akceptować/odrzucać można jako wynik (skutek) umieszczenia kogoś na czarnej/białej liście.

/
| Na marginesie:
| Kiepsko toleruję wprowadzanie polskiego zapisu fonetycznego (kiedyś - ze złośliwą
| intencją - na listach PTI robił to PWF, a robi to teraz tylko JD). Nie jestem w stanie
| nawet tylko wysyłać mejli, że nie wspomnę o innych "terminach", które czasem się
| widuje.

Witoldzie, co wyczyniał ów pan raczej nie wspominam, a jeśli JD to ja, to zaprzeczam, że używam zapisu fonetycznego złośliwie. Co do twojej fonetycznej (nie)tolerancji, to chyba jednak nie nakładasz na chleb jamu.

/

Oczywiście.

JDo