st-pti: Nieoczekiwana korzyść ze spamu

Subject: Nieoczekiwana korzyść ze spamu
From: Dorożyński ####@####.####
Date: 20 Mar 2018 13:49:30 +0000

K&K!

Już dość dawno zgodnie ze swoim poglądem, że nie warto się zastanawiać czy tworzyć polskie odpowiedniki terminów angielskich, ale należy je tworzyć i używać, zacząłem używać terminu Informatyczna Obsługa Zewnętrzna jako odpowiednik określenia outsourcing IT. I dzisiaj w oko mi wpadł spamowy mejl w mojej poczcie:

Czyli mój pomysł nie był tak dziwaczny, jak części polskojęzycznych się wydaje, gdy usłyszą polski odpowiednik terminu angielskiego. Skoro pani Kobierska i/lub jej otoczenie też to wymyśliło (raczej nie sądzę, aby to był bezpośredni mój wpływ - pani Kobierskiej nie znam).

Co do ałtsorcingu, to zdarzyło mi się usłyszeć na pewnej konferencji określenie "zewnętrzna altsorcing".

JDo