st-pti: Nieoczekiwana korzyść ze spamu

Subject: RE: [st-pti] Nieoczekiwana korzyść ze spamu
From: Andrew S Targowski ####@####.####
Date: 20 Mar 2018 15:49:20 +0000

Pana termin jest zgrabny i pozornie prawidłowy ale tylko pozornie. Ponieważ każdy omal service dla firmy jest zewnętrzny.
Natomiast outsourcing jest serwisem specjalnym, ponieważ wykonuje za firmę funkcję, którą ta firma dotąd sama wykonywała.
Jest to faktycznie podzlecenie np. produkcji czyli wyprowadzenie jej poza firmę, czyli na zewnątrz.

Termin  angielski outsourcing to dobrze charakteryzuje. W sensie semantycznym outsourcing jest zewnętrznym realizowaniem jednej z funkcji biznesu.
Może zewnętrzne uźródłowienie biznesu? Dotąd produkcja była zwykle wewnętrznym źródłem biznesu. Teraz "wyprowadza się ją "na zewnątrz."
Tym samym niszcząc biznes w długim okresie czasu, co ma miejsce w USA, gdzie wyprowadzono 70,000 fabryk na zewnątrz do Azji.....niszcząc klasę średnią.

tj. Offshore outsourcing versus inshore outsourcing.