st-pti: Re: konsultanci, zabierzcie głos

Subject: RE: [st-pti] konsultanci, zabierzcie głos
From: Piotr Karocki ####@####.####
Date: 21 Feb 2018 17:18:54 +0000

Miałbym zastrzeżenia...

Czy "IT professionals" to "informatycy", czy "technicy informatyki"?

Jak dla mnie "informatyk" to np. osoba ktora wymyśla nowy algorytm
sortowania, zajmuje się pojemnością informacyjną Wszechświata (i znikaniem
informacji w Czarnej Dziurze). Albo wymyśla jak zrobić sensowny system
autentykacji, wymyśla DES albo inny SHA.
Natomiast "IT professional" przychodzi pomóc userowi któremu cos sie
popsuło; zakłada kabelki sieci, wymienia twardy dysk w komputerze, nadzoruje
streamer, itd.