st-pti: Re: konsultanci, zabierzcie głos

Subject: Re: [st-pti] konsultanci, zabierzcie głos
From: Grzes Plucinski ####@####.####
Date: 21 Feb 2018 17:27:00 +0000

ktoś kto:

przychodzi pomóc userowi któremu cos sie
popsuło; zakłada kabelki sieci, wymienia twardy dysk w komputerze, nadzoruje
streamer, itd.

to w mojej ocenie nie jest ani informatykiem
ani
IT Professional

to jest technik - raczej elektronik (aczkolwiek też nie bardzo to pasuje)
informatykiem bym kogoś takiego nie nazwał

może technik wsparcia komputerowego ?

GP