st-pti: Re: jaki język po Brexicie?

Subject: Re: [st-pti] jaki język po Brexicie?
From: Marcin Paprzycki ####@####.####
Date: 24 Sep 2017 12:20:02 +0100

A ja uwazam, ze angielski
byl jest i bedzie
podstawowym jezykiem komunikacji

konkurencja jest oczywiscie chinski, ale biorac pod uwage dialektowosc
mandarynski vs. inne

bylem wlasnie w Indiach
Hindi na polnocy
w sumie ponad 600 jezykow...
angielski jako plan B do komunikacji

wiec
mozemy sobie wymslac roznosci
i beda dziwnosci
i zlosliwosci
a angielski pozostanie...

pozdrowienia,

--

Best International CS / IS Conference in Poland
Details: 		http://www.fedcsis.org

---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com