st-pti: Re: [klio] MM

Subject: RE: [klio] MM
From: Maciej M ####@####.####
Date: 4 Aug 2016 17:28:40 +0100

Obawiam się, że chyba nie. Twór Turinga to TM - Turing Machine,
z 1936 roku, teoretyczny model raczej obliczeń, niż maszyny.
Chyba pracownicy GAM nie planowali budowy TM, ani się na
niej nie wzorowali.

Jako ciekawostka: małżeństwo studentów buduje dla mnie TM
z klocków Lego wraz z aplikacją komputerową. Ale to będzie
zabawka.

Pozdrawiam, Maciej M. Syslo