st-pti: Re: komputacyjnie -- RE: [st-pti] informatyczny zasób referencyjny...

Subject: Re: [st-pti] komputacyjnie -- RE: [st-pti] informatyczny zasób referencyjny...
From: Piotr Bała ####@####.####
Date: 1 Feb 2016 06:23:15 +0000

Szanowni Państwo,

Termin Computational thinking jest dobrze osadzony w literaturze
angielskojęzycznej
i tutaj nie ma co dyskutować. Termin istnieje i robi się coraz bardziej
popularny.
Dla przykładu w środę jest webinar ACM poświęcony temu tematowi:

next free ACM Learning Webinar, *"Computational Thinking,"* presented on
*Wednesday, February 3 at 12 pm ET* by *Grady Booch*, ACM Fellow and
Chief Scientist for Software Engineering at IBM Research. Will Tracz,
Lockheed Martin Fellow Emeritus and Past Chair of ACM SIGSOFT, moderates.

Mnie podoba się polski odpowiednik myślenie komputacyjne.
Nie tzreba wchodzić w głebokie uzasadnienia - odpowiednio sie to
kojarzy, brzmi nieźle,
jest też uzywany w paru miejscach.

Piotr Bała