st-pti: Re: informatyczny zasób referencyjny...

Subject: Re: [st-pti] informatyczny zasób referencyjny...
From: Marcin Paprzycki ####@####.####
Date: 28 Jan 2016 21:58:06 +0000

Actio computus, wyszeptal Harry -- wykonując odpowiedni ruch
Phoenixem... i nagle wszystkie przedmioty zaczely komputowac... w
powietrzu dalo sie odczuc zapach swiezej inteligencji, ktora wyplyala z
kazego zakatka Chinskiego Pokoju....

komputuje sobie i jakos mi sue nic ciekawego nie chce wykomputowac
dlaczego slowo komputowanie mogloby zostac zaakceptowanym....

ale

moze moje komputwanie jest niewlasciwa komputacja....

pozdrowienia,

--

Best International CS / IS Conference in Poland
Details: 		http://www.fedcsis.org