st-pti: RE: [Pti-klio] Pośrednio o archiwum "Informatyki"

Subject: RE: [Pti-klio] Pośrednio o archiwum "Informatyki"
From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 21 Nov 2012 11:37:18 +0000
Są to typowe błędy pierworodne amatorów. Podobny błąd pierworodny ma
Wikipedia, np. z brakiem mozliwości generowania w kategoriach listy haseł
występujacych z małej litery.

Rezultat nonszalancji (czy braku wyobraźni?) objawia się np. tutaj

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Tablety_PC

(ad)

Ps: wysyłam kopię poniższej uwagi na terminologiczną listę dyskusyjną, jedną
z nielicznych list PTI, które mają archiwa otwarte dla niezarejestrowanaych.

  _____