st-pti: Re: Słownik (było: Nowe życie dla Sekcji ...)

Subject: Re: [st-pti] Słownik (było: Nowe życie dla Sekcji ...)
From: paprzyck ####@####.####
Date: 25 Apr 2024 22:10:34 +0100

a mnie się wydaje
zapewne błędnie

że słownictwo tworzą (w dużej części) studenci+
oni ze sobą rozmawiają i się komunikują i są na różnych
meetup-ach
hackathon-ach
konferencjach
spotkaniach

rozmawiają - wymieniają się doświadczeniami -- dyskutują

i to jak oni rozmawiają jest ważniejsze od tłumaczy/ek i/lub
dziennikarek/rzy

oni są życiem w ewolucji języka

one/i mają w nosie "rady języka polskiego" i inne ciała mądre
oni/e sa na uczelniach gdzie są studentki/ci z całego świata
i rozmawiają o projektach / zadaniach / doświadczeniach zawodowych
i tak kształtuje się język informatyki współczesnej

oni są życiem w ewolucji języka

za moje idee, proszę zapłacić w terminalu pin-pad

serdecznie,