st-pti: jaki przyimek - na Wikipedii czy w Wikipedii

Subject: RE: [st-pti] jaki przyimek - na Wikipedii czy w Wikipedii
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 19 Apr 2018 23:36:18 +0100

To mnie się opinia prof. Ewy Kołodziejek jakoś bardziej podoba. Może by ją
skontaktować z prof. ALK Dariuszem Jemielniakiem.

Na zasadach audiatur et altera pars pozwolę sobie przytoczyć jeszcze jedną
argumentację strony przeciwnej:

mówimy NA Wikipedii, żeby odróżnić ją od książki (w encyklopedii).

Wiem, drażnię się, ale musimy być przygotowani na bardzo dziwaczną
argumentację.

From:                         Andrzej Dyżewski, pt ####@####.####

To:                            "'ST PTI'" ####@####.####

Copies to:                  'Łukasz Pojezierski'
####@####.####

Date sent:                  Tue, 17 Apr 2018 17:42:52 +0200

Subject:                     [st-pti] jaki przyimek - na Wikipedii czy w
Wikipedii

> [...]

>     functions and deconstructing its distinctive organization.

> Against a backdrop of misconceptions

>     about its governance, authenticity, and accessibility,

> Jemielniak delivers the first ethnography of

>     Wikipedia, revealing that it is not entirely at the mercy of the

> public: instead, it balances open

>     access and power with a unique bureaucracy that takes a page

> from traditional organizational

>     forms. Along the way, Jemielniak incorporates fascinating cases

> that highlight the tug of war

>     among the participants as they forge ahead in this pioneering

<https://books.google.com/books?id=hBpuAwAAQBAJ&printsec=frontcover&d>
&printsec=frontcover&d

> q=jemielniak&hl=

> en&sa=X&ei=oz74U-LYJo3PaLvEgbgC&redir_esc=y#v=onepage&q=jemielniak&f

> =false

>     Autor/prelegent stale podczas swojego wykładu używał

> sformułowania "NA" Wikipedii

>     gdy go zapytałem dlaczego nie "W" Wikipedii

>     odpowiedział tylko "dobre pytanie" , dając do zrozumienia

> że uzus zwycięży

>     Osobiście nie popieram NA. Ale ktoś mi powiedział, że

> mówimy "NA stronie WWW", więc

>     właściwie dlaczego nie NA Wikipedii?

>     /ady

gn=sig-email&utm_content=emailclient>