st-pti: Podstawowe terminy informatyczne [cz.II]

Subject: Re: [st-pti] Podstawowe terminy informatyczne [cz.II]
From: Maciej M. ####@####.####
Date: 15 Apr 2018 19:57:38 +0100

Jedna tylko uwaga, by nie wracać do sporów.
Przy dość regularnych kontaktach z UK w pewnym momencie zauważyłem, że
zaczęto tam stosować ICT w miejsce IT zapytałem więc Margaret Cox, skąd ta
zmiana. Odpowiedziała dość niechętnie, że to pomysł kręgów edukacyjnych, by
odróżnić się od IT, bardziej kojarzonego z serwisem publicznym i
przemysłem.
Jeśli chodzi o formę, to rzeczywiście są wszystkie możliwe kombinacje:
technologia/technologie informacyjno-komunikacyjna/komunikacyjne oraz
technologia/technologie informacyjna/informacyjne i
komunikacyjna/komunikacyjne.
Maciek