st-pti: Re: w sprawie mejla i nie tylko

Subject: RE: [st-pti] w sprawie mejla i nie tylko
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 11 Apr 2018 01:35:48 +0100

Miałem to szczęście, że obcowałem w młodych latach z ludźmi urodzonymi pod koniec XIX w. i oni pamiętali, że słowo radio było  z początku nieodmienne.

Wspomina też o tym prof. Mirosław Bańko w swoim tekście

https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/radio;4196.html

„Dawniej nieodmienne, dziś radio zachowuje formę nieodmienioną tylko w miejs[c]owniku, a i tu obocznie”

/ady