st-pti: czy ryzyko ma liczbę mnogą

Subject: Re: [st-pti] czy ryzyko maliczbę mnogą
From: Marian ####@####.####
Date: 8 May 2012 12:12:15 +0100

Tych 'publicystów' nie czytuję i nigdy z nimi nie polemizowałbym.
Andrzeja znam i szanuję i dlatego w ten sposób do niego wystąpiłem.
Sądzę, że wie, iż nie była to napaść.
Na ten sposób publicznego poniżania nazwiska osoby publicznej nie
godzimy się chyba wszyscy i odróżniamy tę mało wyszukaną formę
'proletariackiego' bezsensownego upokorzania  nikt z nas  nie przystaje.
Co do detali, nie warto nawet spierać się.

Moc pogodnych pozdrowień, mq