st-pti: Re: [elka] [st-pti] informatyka techniczna na politechnikach - bad news

Subject: Re: [st-pti] RE: [elka] [st-pti] informatyka techniczna na politechnikach - bad news
From: Maciej M. ####@####.####
Date: 4 Mar 2018 13:42:13 +0000

Szanowni Dyskutanci,

Z własnego podwórka na UMK. Na Wydziale nauk HISTORYCZNYCH są takie
kierunki (specjalności?):
archeologia
ARCHITEKTURA INFORMACJI
archiwistyka i zarządzanie dokumentacją
etnologia - antropologia kulturowa
historia
historia sztuki
studia skandynawsko-bałtyckie
wojskoznawstwo
ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ i bibliologia

Nie jestem pewien, czy jakiekolwiek zmiany w ustawie są w stanie
uporządkować tę "wolną amerykankę", bo co stanie się ze studentami i kadrą.

Pozdrawiam, Maciek