st-pti: Re: Wyniki ANKIETY terminologicznej

Subject: Re: [st-pti] WBI: Wyniki ANKIETY terminologicznej
From: Maciej M. ####@####.####
Date: 27 Feb 2018 20:43:48 +0000

Wacławie,

W cytowanym artykule jest:
"W dalszej kolejności Lowe prezentuje swoje poglądy na technikę,
rozpoczynając od definicji *- technika to usystematyzowane wykorzystywanie
reguł naukowych i wiedzy praktycznej do jednostek i systemów fizycznych.*"

a zatem technika odnosi się do  *jednostek i systemów fizycznych*, w
artykule ani słowa o informacji. Dlaczego nie uznajesz, że informacja
podlega procesom (czyli zmianom), a to już wystarczy, by odnosić do niej
technologię.

Jak będę w domu, to prześlę Ci skan artykułu prof. Miodka z "Wiedzy i Życie"

Pozdrawiam, Maciek

Pozdrawiam, Maciek

W dniu 27 lutego 2018 21:30 użytkownik Waclaw Iszkowski ####@####.####