st-pti: Re: konsultanci, zabierzcie głos

Subject: RE: [st-pti] konsultanci, zabierzcie głos
From: Andrew S Targowski ####@####.####
Date: 22 Feb 2018 22:40:03 +0000

Był w dyskusji jeden głos o „nadzwyczajności” informatyki
I o tym, że ludzie „fiksujący” problemy użytkownika nie są informatykami.

Na tle tych drobnych i nie istotnych spraw jak wyżej,
Co Pana zdaniem spowodowało taką beznadziejną decyzję o zamknięciu kształcenia informatyków
na politechnikach?

Co należy zrobić aby tę decyzję zmienić?