st-pti: Re: [klio] planista - kiedy się narodził

Subject: RE: [st-pti] RE: [klio] planista - kiedy się narodził
From: Andrew S Targowski ####@####.####
Date: 8 Jan 2018 21:00:27 +0000

Dziś takim "żywym" tworem jest "zajebiście"
A w USA "f...."
Tj. wulgaryzacja kultury.
Może roboty będą "mówić" lepiej?

On 2018-01-08 21:12, Dorożyński Janusz wrote:
> [...]

Best International CS / IS Conference in Poland
Details: 		http://www.fedcsis.org
Facebook group: 	http://preview.tinyurl.com/yeazgvw

---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com