st-pti: Re: [PTI-L] Re: (c) i (TM) w Polsce

Subject: RE: [PTI-L] Re: (c) i (TM) w Polsce
From: "adydlapti" ####@####.####
Date: 28 Jan 2012 00:53:56 +0000

Chyba nawet w Ameryce nie jest to obowiązek.

W książkach i prasie angielskojęzycznej tego raczej nie ma. A im pismo bardziej B2B tym więcej tego. Najgorzej mamy w zamówieniach i fakturach, bo tam strach nie napisać (TM), bo nie zapłacą. :)

Podobnie w języku polskim już dawno nie powinno się pisać S.A. na spółkę akcyjną (wystarczy SA), ale ludzie piszą, bo tak jest na pieczątkach i fakturach.

Ady

PS: zapraszam z takimi dyskusjami na listę Sekcji terminologicznej
http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti