st-pti: Re: [PTI-L] Re: Witam - RE: Formuła grzecznosciowa w poczcie elektroniczej

Subject: RE: [PTI-L] Re: Witam - RE: Formuła grzecznosciowa w poczcie elektroniczej
From: Andrzej Dyżewski (dis1.f) +48 22 872 4 ####@####.####
Date: 28 Jan 2012 01:31:56 +0000

Nie bronię powiedzenia "witam", ale zastanawiam się nad mechanizmami generującymi takie zwroty. Otóż mechanizm - dla mnie jest czysto marketingowy.

Dodałbym do tego, że profesor "nie jest targetem" takiego zwrotu, więc jeśli nie odpowiada, to zachowuje się w większości przypadków zgodnie z planem nadawcy. Chyba że nadawcą jest dr hab. To wtedy zachodzi pytanie gdzie się uczył mowy polskiej.

ady