st-pti: Thread: Re: Prośba o opinię dla PG

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: RE: [st-pti] FW: Prośba o opinię dla PG
From: Andrew S Targowski ####@####.####
Date: 25 Sep 2019 01:22:26 +0100

Odpowiadam wyjątkowo ponieważ chodzi tu o PG, bliską mi.

„Zarzadzanie eventami.”

Zarządza się ludźmi.
Natomiast kieruje się procesami (eventami), np. ruchem ulicznym.

Kierowanie spotkaniami.

Dlaczego? Ponieważ większość „events” to
konferencje, prezentacje, kolacje biznesowe/polityczne, rodzinne,
spotkania z wyborcami, spotkania z zainteresowanymi, spotkania z uczniami,
spotkania z rodzicami, spotkania z mieszkańcami, spotkania z autorami, aktorami, celebrytami, politykami, itp.

AT

From: Maciej M. ####@####.####
Date: 25 Sep 2019 12:17:40 +0100

A dlaczego nie:
Organizowanie wydarzeń

Właśnie organizuje się:

[...]

MaciejS

śr., 25 wrz 2019 o 02:22 Andrew S Targowski ####@####.####

From: Piotr ####@####.####
Date: 25 Sep 2019 12:33:57 +0100

Szanowni Państwo,

Wydaje mi się że dyskusja popłynęła. Zdaje się że organizatorom chodziło
o Event Management w ITIL:

https://wiki.en.it-processmaps.com/index.php/Event_Management

Piotr Bała

From: Maciej M. ####@####.####
Date: 25 Sep 2019 12:45:39 +0100

Zarządzanie wydarzeniami/imprezami brzmi bardziej naukowo/naukawo, niż
organizowanie wydarzeń/imprez.
Faktycznie chodzi o ten sam efekt.

Organizuję konferencje edukacyjne, jedną z nich była Światowa WCCE 2013,
nie przyszło mi do głowy, by nią zarządzać.

MaciejS

From: Witold Rakoczy ####@####.####
Date: 25 Sep 2019 15:49:42 +0100

On 2019-09-25 13:33, Piotr Bała wrote:
> Szanowni Państwo,
>
> Wydaje mi się że dyskusja popłynęła. Zdaje się że organizatorom chodziło
> o Event Management w ITIL:
>
> https://wiki.en.it-processmaps.com/index.php/Event_Management

Nie wiem, czy rzeczywiście o powyższe chodzi, ale na tym
przykładzie widać jak na dłoni, że poszukiwanie odpowiednika
terminu wieloznacznego nie może odbywać się na zasadzie "mamy
słowo, znajdźmy w słowniku jego odpowiednik".
Nic tu nie można odpowiedzialnie zaproponować, jeśli nie mamy
kontekstu. Zatem potrzebujemy przynajmniej krótkiego omówienia
tych studiów...

W.
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 25 Sep 2019 20:49:29 +0100

Bardzo dobre pytanie, bo i temat byłby wtedy pasował do profilu wydziału ...

... ale czy organizatorom na pewno o to chodziło?

Bo jeśli chodziło o organizowanie imprez biznesowych (turystyka biznesowa), to rzeczywiście nie bardzo pasuje to z kolei do profilu wydziału.

//ady

From: "Tomasz Klasa" ####@####.####
Date: 25 Sep 2019 21:27:24 +0100

Wystarczy rzucić okiem na stronę wydziału, żeby wiedzieć o co chodziło ;)

https://zie.pg.edu.pl/studiapodyplomowe/studia-podyplomowe-zarzadzanie-eventami

Zdecydowanie chodzi o wydarzenia, a nie o ITIL :)

Pozdrawiam,
Tomasz Klasa