st-pti: Thread: Co to jest .......... ?

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: [st-pti] Co to jest .......... ?
From: Waclaw Iszkowski ####@####.####
Date: 3 Jun 2018 13:23:46 +0100

Kto pierwszy udzieli, [uczciwie] tylko z głowy, poprawnej odpowiedzi co to jest:

kibi

I drugie pytanie:

Kto z Was widział ostatnio w użyciu ten termin.

Miłego weekendu

WBI

Subject: RE: [st-pti] Co to jest .......... ?
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 3 Jun 2018 13:29:30 +0100

tak z głowy, to kojarzy mi się z kibibajtami

ale nigdy w piśmie nie spotkałem

--- ST-PTI. Lista dyskusyjna Sekcji Terminologicznej PTI. Archiwum publiczne listy: http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti ---

From: Piotr Karocki ####@####.####
Date: 3 Jun 2018 16:54:38 +0100

kibi to jest przedrostek binarny, analogiczny do kilo; wprowadzony dekady
temu przez IEC oraz ISO, i czasem (choć rzadko) pojawia sie w dokumentacjach
technicznych.

W zwiazku z tym mam pytanie: kontekst: dyskietka 1.44; ale 1.44 czego?

From: Piotr Karocki ####@####.####
Date: 3 Jun 2018 17:11:08 +0100