st-pti: Thread: RE: propozycja relacji z seminarium

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: RE: propozycja relacji z seminarium
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 21 Feb 2018 16:07:51 +0000

To może poprawnie jest po europejsku, ale nie po polsku.

Dlaczego nie Polskie Ramy Kwalifikacji i Sektorowe Ramy Kwalifikacji?

W tym przypadku to jest trochę jak szukanie liczby pojedynczej od słowa
"drzwi".

Najśmieszniejsze, że nigdy nie poznamy autora tego dziwolągu
terminologicznego, a wszyscy będą go używać, żeby nie stracić dotacji, bo
księgowym muszą się literki zgadzać.

W smutnym nastroju:

/ady