st-pti: Thread: Życzenia 2018 ----- RE: [st-pti] test

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: Życzenia 2018 ----- RE: [st-pti] test
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 31 Dec 2017 12:27:57 +0000

Dostać życzenia zdrowia z domeny Zdrowie to duże wyróżnienie.

Dziękuję!

Chociaż niedawno słyszałem wypowiedź znanego poety Bogdana Loebla, że on
woli, jak mu życzyć szczęścia.

Po zastanowieniu uznałem, że ma on dużo racji, bo przecież na Titanicu to
raczej wszyscy zdrowi byli, a nawet bogaci.

Z trzeciej strony patrząc, zdrowie jest jednym z istotnych elementów
szczęścia.

Zatem podsumowując:

Szczęśliwego Nowego Roku

życzy wam Wszystkim

Tymczasowy Koordynator Sekcji Terminologicznej PTI

(wkraczając z tą tymczasowością w ósmy rok działalności)

/ady