st-pti: Thread: Re: [klio] 10 lat smartfona

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: RE: [klio] 10 lat smartfona
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 12 Jul 2017 09:41:31 +0100

ano właśnie…

From: ####@####.#### ####@####.#### On Behalf Of Marek Średniawa
Sent: Wednesday, July 12, 2017 6:06 AM
To: ####@####.####
Subject: Odp: [klio] 10 lat smartfona

Tomku,

tak sobie myślę dlaczego nie przyjął się termin "sprytfon".

Pozdrawiam,

Marek

Wysłano ze smartfonu Sony Xperia™

---- Użytkownik Tomasz Kulisiewicz napisał ----

Mój pierwszy smartfon: Nokia Communicator 9000i, produkowany od 1996 r. Umowa z PTK Centertel podpisana 28 lutego 1998 r. na dzień przed uruchomieniem sieci Idea (DCS 1800). Obsługa połączeń, SMSów, faksu, analogowej transmisji danych 9600 b/s w trybie CSD. Część "komunikatorowa" na procesorze  Intel 386/24 MHz, 8 MB RAM, system operacyjny PEN/GEOS 3.0, klient mailowy, kalendarz/terminarz/zadania, notatnik. przeglądarka WWW, terminal i telnet.

Na zdjęciu obok niego Ericsson FH212 - też od Centertela, ale z 1995 r. (jeszcze analogowy NMT450). Ericsson kupiony na Allegro do mojej kolekcji za 25 zł (+15 za wysyłkę).

, Dnia Wtorek, 11 Lipca 2017 18:09 ady.dlapt ####@####.#### napisał(a)

W Bloombergu bylo tydzien temu

11 lip 2017 17:44, "111_JNOWAK" ####@####.#### napisał(a):

Edwin Bendyk w jutrzejszej Polityce

Jn

http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/1711492,1,jak-iphone-zmienil-swiat.read

------
* Wewnętrzna lista dyskusyjna sekcji historycznej Polskiego Towarzystwa Informatycznego
* Informacje o liście oraz o tym jak się zapisać i wypisać:
https://lista.pti.org.pl/sympa/info/klio
* Załączniki do mejli na listę nie mogą przekraczać w sumie 20 MiB
* Dyskusje muszą być zgodne z normami współżycia społecznego oraz statutu PTI
* Lista pomimo charakteru wewnętrznego stanowi miejsce publiczne
* Portal historyczny PTI
http://www.historiainformatyki.pl/

Tomasz Kulisiewicz

tel. mob. +48 502 525 601 <tel:+48%20502%20525%20601>

------
* Wewnętrzna lista dyskusyjna sekcji historycznej Polskiego Towarzystwa Informatycznego
* Informacje o liście oraz o tym jak się zapisać i wypisać:
https://lista.pti.org.pl/sympa/info/klio
* Załšczniki do mejli na listę nie mogš przekraczać w sumie 20 MiB
* Dyskusje muszš być zgodne z normami współżycia społecznego oraz statutu PTI

From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 12 Jul 2017 09:54:21 +0100

ST jest za młoda. Urodziła się w 2011

From: Piotr Karocki ####@####.####
Date: 12 Jul 2017 12:22:29 +0100

Ładniej brzmi "sprytofon", stosowany zresztą przeze mnie w każdym niemal
kontekście...

Ale znamienne jest to, że:
> tak sobie myślę dlaczego nie przyjął się termin "sprytfon".
> Pozdrawiam,
> Wysłano ze smartfonu Sony Xperia™

 Dlaczego w stopce nie ma "wysłano ze sprytfonu Sony Xperia™"? :)

---8<---
Piotr Karocki

Wszystko co jest poniżej jest samowolnym dopiskiem Google
[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]