st-pti: Thread: kwestie organizacyjne ST-PTI -------- PTI2PSI@FB

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: kwestie organizacyjne ST-PTI -------- PTI2PSI@FB
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 18 Sep 2016 21:41:53 +0100

Założyłem testowo na FB grupę otwartą pod nazwą PTI-Polskie Słownictwo
Informatyczne.

https://www.facebook.com/groups/PTI2PSI/

Zamierzam wypróbowywać na tamtym forum wybrane pytania które się nam
pojawiają również na niniejszej liscie dyskusyjnej.

Myślę, że taka dwukanałowość będzie inspirujaca (występuje tam na FB np.
możliwość prowadzenia ankiet).

Co cenniejsze uwagi pojawiające się w tamtej grupie będą streszczane na tej
liście. Nie ma więc żadnej potrzeby zapisywania się i tutaj i tam. Choć z
drugiej strony nie ma też żadnych przeciwwskazań.