st-pti: Thread: framework - jako szkielet

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: framework - jako szkielet
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 29 Aug 2016 23:43:47 +0100

dokładniej: szkielet aplikacyjny

ciekawa propozycja

/ady

Subject: RE: [st-pti] framework - jako szkielet
From: Dorożyński Janusz ####@####.####
Date: 30 Aug 2016 08:47:25 +0100

| From: Andrzej Dyżewski, pt ####@####.####
| Sent: Tuesday, August 30, 2016 12:45 AM
/
| dokładniej: szkielet aplikacyjny
|
| ciekawa propozycja

I oczywista. Oczywiście polgliszowi będę marudzić, bo nie brzmi tak
nobylytujonco jak frejmwerk. A budowlańcy chyba nie marudzili i mamy domy
szkieletowe, a nie domy frejmowe.

Wracając do naszych zajęcy, to spotkałem też inną ciekawą i nie anatomiczną
wersję, bo - właśnie - budowlaną. Zrąb aplikacyjny.

JDo

From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 30 Aug 2016 09:30:45 +0100

> [...]

Wracając do naszych zajęcy, to spotkałem też inną ciekawą i nie anatomiczną
wersję, bo - właśnie - budowlaną. Zrąb aplikacyjny.

---
ST-PTI. Lista dyskusyjna Sekcji Terminologicznej PTI.
Archiwum publiczne listy: http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti
---

From: Dorożyński Janusz ####@####.####
Date: 30 Aug 2016 10:03:06 +0100

/

Być może. Mnie jakoś się to kojarzyło ze Śląskiem (Górnym). A lansowanie
polskiej terminologii jest kulowe ;-) .

JDo

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]