st-pti: Thread: RE: [klio] OD: MM - cd/kodowania nazw komputera w grażdance i cyrylicy

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: RE: [klio] OD: MM - cd/kodowania nazw komputera w grażdance i cyrylicy
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 9 Aug 2016 21:49:51 +0100

można te Twoje kody które się rozsypały rozszyfrować poprzez portal
Wikipedia - okno "wyszukaj"

np. słowo ukraińskie

"&#x41A;&#x43E;&#x43C;&#x43F;&#x44E;&#x442;&#x44A;&#x440;

można wkleić w okno Szukaj, by następnie zobaczyć

https://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Specjalna:Szukaj&profile=default&
fulltext=Search&search=%26%23x41A%3B%26%23x43E%3B%26%23x43C%3B%26%23x43F%3B%
26%23x44E%3B%26%23x442%3B%26%23x44A%3B%26%23x440%3B&searchToken=2m1j5sz4gsra
7xbpach8bje2k

czyli rezultat