st-pti: Thread: Re: [e-zdrowie] konferencja 2-3 września 2016 "Telemedycyna i e-Zdrowie 2016"

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: RE: [e-zdrowie] konferencja 2-3 września 2016 "Telemedycyna i e-Zdrowie 2016"
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 20 Jun 2016 12:54:07 +0100

Swoją drogą to ciekawe, czy portal społecznościowy chorujących na przypadłość X to już telemedycyna, czy jeszcze e-zdrowie.

Taka niewinna kwestia terminologiczna…

/ady

From: Małgorzata ####@####.####
Date: 20 Jun 2016 13:26:10 +0100

Andrzeju,
Na wiki masz jasno, że e-zdrowie
https://pl.wikipedia.org/wiki/E-zdrowie

obejmuje telemedycynę
https://pl.wikipedia.org/wiki/Telemedycyna,

a telemedycyna to świadczenie usług medycznych i opieki zdrowotnej na
odległość, a z kolei portal społecznościowy chorujących na przypadłość x to
chyba nie za bardzo świadczenie usług medycznych, chyba, że prowadzony
przez lekarzy/specjalistów i świadczących fachowych porad, odpowiadających
na pytania, udzielającyh konsultacji.

pozdrawiam,
Małgosia Piątkowska

From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 20 Jun 2016 23:39:07 +0100

Z łatwością umiem sobie wyobrazić taki portal bez fachowych moderatorów. Byleby platforma została fachowo zorganizowana.

Czasem ludzi potrafi uleczyć możliwość kontaktu z innymi o podobnym profilu zdrowotnym.

/ady

ps: nie umiem ocenić jakości, ale próby są podejmowane

https://web.facebook.com/zdrowiezazdrowie?_rdr

From: Małgorzata ####@####.####
Date: 21 Jun 2016 06:40:47 +0100

Tu się zgadzam ;-)