st-pti: Thread: Re: ♥ Grzegorzu ♥ czy wiesz jak się nie poparzyć w ogniu pożądania? ♥ == znowu webinar

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: FW: ♥ Grzegorzu ♥ czy wiesz jak się nie poparzyć w ogniu pożądania? ♥ == znowu webinar
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 31 May 2016 08:34:56 +0100

Przepraszam za nieinformatyczny kontekst, ale Grzegorz stał się orędownikiem naszej sprawy…

/ady

Od: List od Karo ####@####.####
Data: wtorek, 31 maja 2016
Do: ####@####.####

Mail nieczytelny?  <http://mail.send-email-campaign.de/p/379hoj44vr/a2vssl7weg/> Zobacz w przeglądarce.

 Download images <http://imagecloud24.pl/img/mrk5thsgny/a2vssl7weg/image01464615284.png?sum=58e727e5f9547dac9aac00baad5402a6>

Witaj Grzegorzu

Na początek mam dla Ciebie dwie ważne wiadomości:

♥ Dziś o godz. 20.00 spotykamy się na WEBINARZE „Zapytaj Karo”, podczas którego będę odpowiadać na Wasze pytania. Zapisałaś się już? Jeśli jeszcze nie to  <http://mail.send-email-campaign.de/c/6fxbqb6jtp/379hoj44vr/> TUTAJ możesz to zrobić aby wieczorem otrzymać link do webinaru a potem plik z nagraniem.

♥ Podczas webinaru ruszą też zapisy na mój nowy, seksowny i sekretny kurs online  <http://mail.send-email-campaign.de/c/jql86op5s4/379hoj44vr/> „Świątynia Miłości”. Uczestniczki webinaru będą mogły skorzystać z tajemnej promocyjnej ceny i spędzić 7 gorących, wakacyjnych tygodni w podróży do źródeł  kobiecego pożądania.

Och to lato naprawdę będzie gorące, a jego motywem przewodnim będzie pożądanie i jego niezliczone odcienie.

Podczas dzisiejszego webinaru odpowiem na wiele pytań z pożądaniem w tle.

Dzisiejszy list jest również o tym.

Dlaczego boję się pożądania? - pyta Agnieszka.

 Download images <http://imagecloud24.pl/img/mrk5thsgny/a2vssl7weg/image11464615285.png?sum=dba342b394e2b431fbbabba27e13a89d>

Droga Karo,
Poznałam faceta, który nagle wywrócił moje życie do góry nogami. Od kilku miesięcy krok po kroku, układałam swoje życie tak jak zawsze chciałam: jestem sama, mam więcej spokoju i czasu dla siebie i przy pomocy terapeuty składam się do kupki. Chcę bardziej zrozumieć siebie i swoje mechanizmy w związkach i seksie. No ale stało się. Na wyjeździe z przyjaciółmi poznałam Jego. W moim podbrzuszu poczułam tak mocny ogień, że nie potrafię się odnaleźć. Chodzę oszołomiona i lekko wystraszona, ponieważ nie spodziewałam się już kiedykolwiek tego poczuć. Tak, raz już coś takiego miałam, nagle zapłonął nieznany mi dotąd ogień i... zdradziłam wówczas swojego wieloletniego partnera. Obecnie z nikim nie jestem, jednak jakiś strach pozostał. Ostatnio mam taki czas w którym próbuję skupić się na sobie samej i podniesieniu poczucia własnej wartości - w swoich oczach. Mam też do przerobienia związki damsko-męskie i panikuję na jakikolwiek przejaw dotyku z jego strony. Nie dlatego, że go nie chcę, tylko dlatego, że potrzebuję zrozumieć co się ze mną dzieje. Mam jakieś obawy, że mogę po prostu nie wytrzymać tego przyciągania, tych emocji … I widzę siebie z tą maleńką łopatką naprzeciw ogromnej rzeki swojego pożądania. I boję się, że znów mnie porwie jak łupinkę, bo każdy gest z jego strony, nawet pogłaskanie po włosach, wywołuje u mnie fale gorąca i szybkie bicie serca"

Agnieszka

Droga Agnieszko,

Za każdym razem kiedy słucham opowieści takiej, jak Twoja budzą się we mnie dwa sprzeczne uczucia - smutek i wdzięczność.
Smutek - bo widzę pokolenia kobiet, które nie miały szansy na to, aby w swojej wczesnej młodości otrzymać wsparcie w poznaniu i oswojeniu tego ognia, który rodził się w ich podbrzuszach, tak aby później mogły bez lęku otwierać się na jego piękno i moc.
I wdzięczność - że teraz mamy szansę, jako dorosłe kobiety mówić o tym i udzielać sobie nawzajem tego wsparcia, którego nam zabrakło, kiedy dorastałyśmy.

Dlaczego pożądanie nas tak przeraża?

Bo od najmłodszych lat jesteśmy uczone, że to, co czujemy poniżej pasa jest niebezpieczne, niewłaściwe i jeśli tego nie powstrzymamy i nie skontrolujemy to sprowadzi na nas kłopoty.
I nieważne, że kiedy wkraczamy w dorosłość dostajemy „pozwolenie na bycie sexy”. Przekazy o tym, że mamy się „tam” nie dotykać, że mamy „o tym” jeszcze nie myśleć, uważać żeby nie zajść w ciążę, że „faceci myślą tylko o jednym a my musimy myśleć o przyszłości” - budują wzorzec według którego, nad tym ogniem w podbrzuszu trzeba nauczyć się panować, kontrolować go, okiełznać a najlepiej wyłączyć.

Nie bez powodu jednak jesteśmy ostrzegane o niezwykłej, niszczącej sile pożądania. Bo ono taką posiada. I czasem pokonuje przeszkody, rozwala tamy i wprowadza chaos w nasze poukładane życie.

Tak, jak przydarzyło się to Tobie Agnieszko, kiedy pożądanie okazało się tak silne, że zdradziłaś swojego partnera.
I teraz też się boisz, że to uczucie „porwie Cię, jak łupinkę”

♥ A jeśli porwie to co może się stać?
♥ Czego najbardziej się boisz?
♥Co możesz zrobić, żeby Twoja łódź wytrzymała najsilniejszy sztorm na pełnym morzu, tak, abyś nie musiała jej trzymać cały czas w bezpiecznym porcie?

Bo łódź jest od tego, aby wyruszać w morze i docierać do celu, tak jak pożądanie jest po to, aby mu się poddać i doświadczyć spełnienia.

Na tym polega dojrzewanie do seksu i miłości - na nauce, jak poddać się pożądaniu pozostając wiernym sobie.

Lekcja Pierwsza - Dobrze jest czuć pożądanie

Budzące się pożądanie, ogień, który czujemy w podbrzuszu pokazują nam, że płynie w nas życie. Czysta, pierwotna, święta, życiowa, seksualna energia. Nasz niepokój mogą budzić ścieżki, na które pożądanie nas prowadzi. Możemy nie być gotowe aby na nie wkroczyć. I często nie jesteśmy.Bo nikt nas nie nauczył, jak oddając się pożądaniu pozostać w kontakcie ze sobą, swoimi wartościami, najgłębszymi pragnieniami i cennymi dla nas zobowiązaniami.

♥ Czy możesz znaleźć sposób aby celebrować ten ogień, fale gorąca i bicie serca, które czujesz przy tym mężczyźnie? Jeśli nie możesz tego zrobić przy nim, to przywołaj je w pamięci, kiedy poczujesz się bezpiecznie i po prostu ciesz się, że żyjesz! Świętuj życie, które tak właśnie daje znać o sobie. Przyjdzie czas, że będziesz mogła za nim podążyć!

Lekcja Druga - Pożądanie spali to co nie jest prawdziwe

W ogniu pożądania płoną wartości, struktury, zobowiązania, które nie są zbudowane z najgłębszych pragnień naszego serca. Taka jest moc seksualnej energii. Tylko prawdziwa miłość może tańczyć z ogniem.
Jakże często jednak nasz świat, nasze związki, nasze zawodowe kariery budujemy na tym, co powinnyśmy a nie na tym, czego naprawdę pragniemy.
Taki świat może spłonąć jeśli wejdziesz w kontakt z ogniem pożądania.
Tego właśnie nieświadomie się boimy.
Że świat, który stworzyłyśmy nie jest prawdziwy.

♥Agnieszko, z tego co piszesz Ty właśnie jesteś w takim momencie, w którym chcesz zbudować silne fundamenty dla życia, jakiego pragniesz. To co zbudujesz pozwoli Ci poddać się sile pożądania. Bo będzie ognioodporne :)
Z całego serca życzę Ci powodzenia!

Lekcja Trzecia - Razem bezpieczniej

Aby poznać swoje pożądanie i nauczyć się tańczyć z ogniem potrzebujemy wspierającego środowiska. W którym nikt nie będzie wyrywać nam zapałek z rąk, ale patrzeć i czekać w pobliżu z opatrunkiem, gorącą czekoladą, akceptacją i dobrym słowem. Do współtworzenia takiego właśnie miejsca zapraszam wszystkie kobiety, który pragną więcej. W społeczności Sex&Love School jest już kilkaset kobiet, które uczą się wspierać siebie nawzajem w uwalnianiu własnego pożądania i żeglowaniu po pełnym morzu.

♥ Za kilka dni wyruszamy w  <http://mail.send-email-campaign.de/c/wfgej0q655/379hoj44vr/> kolejny rejs. Można do nas dołączyć. Albo poszukać w swoim najbliższym otoczeniu osób, przed którymi możesz się otworzyć ze swoimi wątpliwościami, które będą Cię wspierać bez dawania dobrych rad.

 Download images <http://imagecloud24.pl/img/mrk5thsgny/a2vssl7weg/image21464615285.png?sum=dba342b394e2b431fbbabba27e13a89d>

Więcej o pożądaniu i tańcu z ogniem na dzisiejszym  <http://mail.send-email-campaign.de/c/g0mgjkbej1/379hoj44vr/> webinarze.
Słyszymy się?

Twoja

 <http://mail.send-email-campaign.de/c/oj5mofwmys/379hoj44vr/> Pobierz obrazki

 Byłaś już w Świątyni ?

Zastanawiasz się   nad dołączeniem
do Świątyni?

Pobierz bezpłatną medytację i odkryj miejsce w którym mieszkają Twoje najgłębsze pragnienia w seksie i miłości

 <http://mail.send-email-campaign.de/c/y2l8fc0gg0/379hoj44vr/> POBIErZ TUTAJ

	 Download images <http://imagecloud24.pl/img/mrk5thsgny/a2vssl7weg/image01464616546.png?sum=9b878c9365383158f20e3dc6b2e50c11>

Listy wysyła Karo Aquabal, ul. Hanki Czaki 2/39 01-588 Warszawa

  <http://mail.send-email-campaign.de/o/a2vssl7weg/379hoj44vr/>

--

Pozdrawiam,

Grzegorz Turniak