st-pti: Thread: Re: : uprzejma prośba do opiniotwórczego Kolegi - minglowanie

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: RE: : uprzejma prośba do opiniotwórczego Kolegi - minglowanie
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 20 May 2016 15:41:27 +0100

To musiało być jeszcze przez założeniem tej listy ST-PTI, na jakiejś innej liście PTI (bardziej zamkniętej). Dobrze pamiętam że poruszałem ten wątek, ale lokalizacji nie umiem już odtworzyć.

Na wszelki wypadek wrzucam ten wątek jeszcze raz mojemu Szanownemu Areopagowi Dyskutantów.

Mingling = minglowanie

Przypominam definicję z Merriam Webstera

http://www.merriam-webster.com/dictionary/mingle

Simple Definition of mingle

*	: to combine or bring together two or more things
*	: to move around during a party, meeting, etc., and talk informally with different people

Nam chodzi o drugie znaczenie

Cheers, ady

From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 20 May 2016 17:18:57 +0100