st-pti: Thread: uprzejma prośba do opiniotwórczego Kolegi

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: uprzejma prośba do opiniotwórczego Kolegi
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 20 May 2016 11:13:16 +0100

Szanowny Grzegorzu,

Jesteś osobą niebywale opiniotwórczą, a każde słowo które
wypowiesz/napiszesz uznawane jest przez Twoich wyznawców za święte.

Dlatego apeluję, żebyś nie używał słowa "webinar" które jest nieładną kalką
z angielskiego, a zamiast tego, jeśli już musisz stosował słowo
"webinarium".

(ostatnio użyłeś je w mejlu d mnie zatytułowanym: "16.05 P. Gacek i M.Pytel
moimi rozmówcami podczas Akademii Grzegorza Turniaka, a 17.05 webinar dr
I.Adizesa")

++++++++++++++++++++++++++++++

Przedstawię się.

Od ponad 4 lat jestem koordynatorem (tymczasowym) Sekcji Terminologicznej
Polskiego Towarzystwa Informatycznego (ST-PTI). W ramach tej sekcji
dyskutujemy różne zagadnienia języka informatyki.

Słowo "Webinar" zaczęliśmy dyskutować tutaj

http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti
<http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti&cmd=showthread&month=201511&threadi
d> &cmd=showthread&month=201511&threadid

=edhjcadcpdffdpaopoga

a tutaj można znaleźć wszystkie wątki które dotyczyły tego słowa:

http://lists.tldp.org/go.to?cmd=search
<http://lists.tldp.org/go.to?cmd=search&list=st-pti&terms=webinar&submit=Sea
r> &list=st-pti&terms=webinar&submit=Sear

ch+st-pti

Liczę, że podejdziesz do naszego problemu ze zrozumieniem

pozdrawiam, Andrzej Dyżewski

ps: proszę traktować niniejszy list jako korespondencję z listą ST-PTI, a
nie ze mną osobiście; w szczególności informuję, że każdą Twoją odpowiedź
podam in extenso do wiadomości tejże listy.

Oczywiście zawsze można "odłożyć słuchawkę", do czego nie zachęcam.