st-pti: Thread: brzmi terminologicznie

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: brzmi terminologicznie
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 25 Apr 2016 12:33:35 +0100

Nie wiem o co chodzi, ale przekazuję, bo brzmi okołoterminologicznie

pozdrawiam, ad

++++++++++++++

3. Wiadomość od Aka Chodacka ####@####.#### -- przekazuję zgodnie
z zachęceniem ;-) mam nadzieję, że nie za późno...

35 lat PTI - Ogólnopolski Test Informatyczny

Szanowne Koleżanki i Koledzy,

Zachęcam Prezesów Oddziałów i Kół do przekazania członkom informacji o
przygotowaniu przez PTI z okazji  35 lecia "Ogólnopolskiego Testu
Informacyjnego" - test będzie ogólnodostępny i każdemu da szansę sprawdzenia
się w quizie on-line.

Na tym etapie każdy sympatyk PTI może dodać pytanie poprzez formularz na
stronie http://oti.eecdl.pl/.

Pula pytań już jest spora, jednak pamiętając o uwadze z posiedzenia ZG,
abyśmy społecznie zrobili dla PTI więcej, zachęcam do choćby utworzenia
1-dnego pytania! :)

Zabawa bez nagród, bez sponsorów - może być zaskakująco ciekawie!

Sprawdzamy naszą siłę :)

Pozdrawiam

Aka

A co Ty zrobisz dla PTI?