st-pti: Thread: terminologia związana z e-usługami publicznymi - ePodręcznik

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: terminologia związana z e-usługami publicznymi - ePodręcznik
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 16 Mar 2016 22:13:04 +0000

Z inicjatywy MAC powstał zestaw haseł

https://epodrecznik.mac.gov.pl/mediawiki/index.php/Specjalna:Wszystkie_stron

jak się wydaje może się okazać dość przydatny

//ady

From: Kajetan Wojsyk ####@####.####
Date: 17 Mar 2016 09:09:21 +0000

Pojęcia są związane z kontekstem - w tym przypadku z otoczeniem prawnym e-usług - przepisami prawa, w których dane pojęcie występuje. To jak z hasłem "zamek" - może być w drzwiach, w broni palnej, w ubraniu itd. Każde pojęcie jest powiązane z przepisem prawa w powszechnie dostępnym publikatorze (ISAP w Sejmie) lub wikipedią, jeśli jest to pojęcie techniczne.

Pozdrawiam,

Kajetan Wojsyk

From: Kajetan Wojsyk ####@####.####
Date: 17 Mar 2016 09:10:33 +0000

Uwagi oczywiście rejestruję i postaram się je uwzględnić tam, gdzie to tylko będzie możliwe.
Kajetan Wojsyk

Chyba oprócz daty tworzenia dokumentu chodzi o daty konwersji formy i zmiany postaci dokumentu.
Walery

> [...]
> Nie bardzo wiadomo o co chodzi.
> komentarz: nie wystarczy data zdarzenia ?
> powinna być chyba eszcze data tworzenia dokumentu R.Z.

---
ST-PTI. Lista dyskusyjna Sekcji Terminologicznej PTI.
Archiwum publiczne listy: http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti
---

From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 17 Mar 2016 10:33:26 +0000

Jeśli uwagi mają szansę na uwzględnienie, to pozwolę sobie dorzucić swoje
3gr:

1. Strona główna słowniczka nie powinna być chyba zwykłym hasłem (jak jest
teraz), lecz raczej jakąś generalną zachętą do studiowania zawartości
słownika (jako materiał dobre są do tego pierwsze 2 akapity ze strony o
ePodręczniku)

2. na pierwszej stronie przydałaby się może lista z 10 haseł, które Autor
(Autorzy?) uważa(ją) za szczególnie warte propagowania. Czy zrobić to
graficznie, wprowadzić ramki z początkami haseł, czy suchą listę to rzecz
dalszej dyskusji.

> [...]

> Nie bardzo wiadomo o co chodzi.
> komentarz: nie wystarczy data zdarzenia ?
> powinna być chyba eszcze data tworzenia dokumentu R.Z.

---