st-pti: Thread: Re: [klio] protokół a la russe

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: RE: [klio] protokół a la russe
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 22 Nov 2015 18:01:18 +0000

Rzeczywiście śliczna ta druga kolumna, ale jak przetłumaczyć te zwroty:

Ваше высокопревосходительство - najjaśniejszy ekscelencjo
Ваше превосходительство - ekscelencjo
Ваше высокородие - wysoko urodzony
Ваше высокоблагородие - wysoko szlachetnie urodzony
Ваше благородие - szlachetnie urodzony

Pewnie były gdzieś lepsze próby?