st-pti: Thread: RE: [klio] delibra - nie wszystko gorzej

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: RE: [klio] delibra - nie wszystko gorzej
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 9 Oct 2015 14:56:06 +0100

Oczywiście że i ja mam różne problemy, którymi już się nawet nie "chwalę",
bo to nudne (w tym sensie jest nas trzech "zaniedowolonych"). Natomiast
jeśli znajdujemy się w fazie upaństwaniania przedsięwzięć IT przez różne
granty i dotacje, to nie widzę szans na szybki przełom w jakości.

Ja się natomiast jeszcze nie wyleczyłem z dziecinnego zachwytu, że przez
biblioteki cyfrowe można dotrzeć do materiałów, których niektórzy czytelnicy
nie zobaczyliby za obecnego swojego żywota.

From: Marcin Cieslak ####@####.####
Date: 9 Oct 2015 22:30:56 +0100

On Fri, 9 Oct 2015, Andrzej Dyżewski, pt wrote:

> jeśli znajdujemy się w fazie upaństwaniania przedsięwzięć IT przez różne
> granty i dotacje, to nie widzę szans na szybki przełom w jakości.

Gwoli wyjaśnienia: mam wrażenie, że projekt jest prowadzony za środki
publiczne, a i użytkownicy - podejrzewam - zamawiają licencje(?) ze środków
publicznych, stąd pytanie o finanse.

Jeśli to jest wszystko robione za pieniądze prywatne nie mam pytań.

Marcin