st-pti: Thread: hejter

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: hejter
From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 3 Mar 2014 17:11:47 +0000
moim zdaniem tylko zrzęda i nic poza tym

//ady

Subject: Re: [st-pti] hejter
From: "Jarek Deminet" ####@####.####
Date: 3 Mar 2014 19:55:22 +0000

Znakomite!
Gratulacje
Jarek

Send reply to:	"ST PTI" ####@####.####
From:	"ady,dlaPTI" ####@####.####
To:	"'ST PTI'" ####@####.####
Date sent:	Mon, 3 Mar 2014 18:12:05 +0100
Subject:	[st-pti] hejter

From: Dorożyński Janusz ####@####.####
From: Marian ####@####.####
Date: 3 Mar 2014 23:37:30 +0000

do słownikowych odpowiedników dodałbym jeszcze *bitch* -- chyba bardziej
jeszcze oddaje znaczenie polskiej zrzędy i chyba lepiej tłumaczy się
choć brakuje charakterystycznego akcentu na 'rrrrrr.'
mq

From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 13 Mar 2014 13:02:23 +0000
Doroszewski w swoim monumentalnym dziele podaje że jest to słowo
przestarzałe.

http://doroszewski.pwn.pl/haslo/nienawistnik/

Rozumiem, że mamy powrót do źródeł, prawie bez zmiany semantyki.

Chociaż na blogach wiele nienawiści bezinteresownej, która mnie się kojarzy
bardziej właśnie ze zrzędzeniem.

//ady

  _____

From: Dorożyński ####@####.####