st-pti: Thread: łączniki zamiast interfejsy

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: łączniki zamiast interfejsy
From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 21 Jan 2013 13:49:52 +0000
Takie coś analezłem, to się dzielę

</ady>

Subject: Re: [st-pti]łączniki zamiast interfejsy
From: Jerzy Ludwichowski ####@####.####
Date: 21 Jan 2013 15:22:46 +0000

W dniu 2013-01-21 14:49, ady,dlaPTI pisze:

> Takie coś analezłem, to się dzielę
>
> </ady>

Mnie się oficjalnie bardzo podoba sprzęg a nieoficjalnie międzymordzie.
Łącznik ujdzie...

JBL
From: Dorożyński Janusz ####@####.####
Date: 21 Jan 2013 20:10:34 +0000

/
| Mnie się oficjalnie bardzo podoba sprzęg a nieoficjalnie międzymordzie.

E tam, sprzęg jest za ciężki (wagony :-) ), a międzymordzie jest używane
wyłącznie jako poręczna kieszonkowa maczuga do wykpiwania tworzenia rodzimej
terminologii. Osobiście jestem zwolennikiem, i to czynnym terminu
"pośrednictwo", zdaje się autorstwa prof. Turskiego.

| Łącznik ujdzie...

Też jest niezłe.

JDo

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]