st-pti: Thread: Re: [Pti-klio] SIK - historyczny problem terminologiczny, podsumowanie

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: FW: [Pti-klio] SIK - historyczny problem terminologiczny, podsumowanie
From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 30 Jan 2013 21:55:03 +0000
Przekazuję ten cenny list wypatroszony z załączników, bo mi Sergiusz jeszcze
na tej liście załączników nie dozwala (ale negocjacje trwają).

Nie wiem czy ktokolwiek jest w stanie wynik tej kwerendy wykorzystać tak
szybko jak ja. Jednak egoizm czasem bywa inspirujący, co zapewne
potwierdziłaby Ayn Rand.

</ady>

  _____

From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 30 Jan 2013 22:39:18 +0000
fyi

  _____

From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 31 Jan 2013 08:42:15 +0000
fyi

  _____

From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 31 Jan 2013 23:58:12 +0000
Konkluzja wątku rozpoczetego równologle liscie ST-PTI

</ad>